minie96

Alla inlägg under augusti 2010

Av minie96 - 30 augusti 2010 17:18

Hejsan!
Idag när jag kom hem från skolan och gick mot ytterdörren så såg jag nåt som rörde sig i gräset. När jag kollade vad det va så såg jag världens gulligaste lilla igelkott! :D Jag sprang in så fort jag kunde och hämtade kameran. Jag gick ut igen med kameran och DEN VAR KVAR!

  

Den satt helt stilla när jag tog kort, sen gick jag in och lämnade kameran och på passade den på att smita. Den var jättesöt! :D

Av minie96 - 27 augusti 2010 21:29

Hej! :D
Kom precis hem från en kväll på UNF :D. Det var skitkul, verkligen :D Vi hade femkamp med olika grenar som: Bapelsin, frågesport och den klassiska äpple-i-vatten-sockerbit-i-mjöl :D. Vårt lag vann inte tyvärr, vi kom två av tre :D. iallafall var det en jättekul kväll, så tack till alla som var där! :D

  

Ledsen för dålig kvalité på bilden, men det var den enda jag hittade som hade med UNF att göra :).

Av minie96 - 26 augusti 2010 20:36

Hej! :)
Nu har jag precis vart och köpt nya skor! Är jättenöld :). De är av märket Reebok, och är svarta och vita. Med dem följde vita skosnören, men det var lite tråkigt så jag bytte till ett rosa och ett orange :D. Kommentera gärna vad ni tycker :D.
  

:D

Av minie96 - 25 augusti 2010 21:13

Regn, Regn, och lite mer REGN.

Det är så jobbigt! Iskallt och deprimerande. Man blir ju ledsen när det är så tråkigt väder! Jag tycker det ska bli sol nu! Nu när skolan har börjat och allt så borde inte regnet göra det ännu tråkigare! Nej, usch, nu ska det bli sol tycker jag! :)

  

Bra väder kan vara något som lyser upp vardagen :).

Rosor är röda, violer är blå, smultron är söta och du är likaså!

   


Kommentera gärna vad ni tycker eller fråga om ni undrar över något! :)  

Av minie96 - 22 augusti 2010 21:33

Hej!
Nu blir det skola imorgon då. Några kommentarer om det?

  Bilden här ovanför är från Sandbergen på Öland.

Och bilden här är tagen hemma :). Kommentera eller fråga gärna :)  

Av minie96 - 21 augusti 2010 20:53

Hej! Idag har jag vart med en kompis, I, och vi har typ... tittat på film (Hot chick), vart ute och gått, och spelat wii och kort :).
Hot chick är en jätterolig film som jag har sett säkert 5 gånger. Det är ett bra filmtips, kolla gärna på den om du inte har sett den! :)


Bilden är tagen tidigare i år, utanför huset. Kommentera gärna!  

Av minie96 - 18 augusti 2010 23:59

Hejsan!

Jag ville bara tipsa om en riktigt bra låt, som passar riktigt bra när man vill ta det lungt.

Av minie96 - 17 augusti 2010 19:57

Hejsan! Som ni kan se har det kommit upp en frågeruta här till höger   
Där kan ni ställa frågor till mig som jag lovar att svara på så gott jag kan   .

  

Bilden kanske inte riktigt stämmer med säsongen men det är en bild jag är nöjd med som jag tog i vintras, då jag hade fått min första kamera. Kommentera gärna vad ni tycker om den   


Idag har jag vart på UNF en stund och spelat Magic med kompisar och sen har jag bestämt med en kompis att vi ska träffas imorn     

Presentation

Hejsan! Jag är en glad tjej på 15 år som gillar att ta kort, spela trummor och att dansa. Det kommer därför bli ganska många bilder i min blogg. Hoppas ni kommer tycka om den! :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta kollar du min blogg? :)
 1 gång om dagen
 Varannan dag
 En gång i veckan
 Ett par gånger i veckan
 En gång i månaden
 Ett par gånger i månaden

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Undrar du över något? :)


Ovido - Quiz & Flashcards